31 Aralık 2009 Perşembe

Eski Yıl Sona Erdi, Yepyeni Bir Yıl Geldi

Bugün 2009'un son günü. Bu sene içinde başıma gelmeyen kalmadı herhalde... Evimden ayrıldım, öğrenci evinde kalmanın kıyısına geldim, babamdan ayrıldım, okulum uzadıkça uzadı... Bütün bunları geride bırakıyorum, dememi bekliyorsunuz değil mi? Hayır efendim, demeyeceğim, çünkü yılın değişmesi hayatın değişmesi demek değildir. Yeni yılın gelmesi sadece 09'dan 10'a geçmektir. Geri kalanlar ise bizim ona atfettiklerimizdir. Bazısı yeni yılda sigarayı bırakmaya karar verir, bazısı daha çok çalışmaya, bazısı yeni yılda şansının döneceğine inanır... Benim yeni yıla atfettiğim tek şey ise sevdiklerimle bir arada bulunabilme şansıdır. Sonraki gün her şey kaldığı yerden devam eder hiçbir şey olmamış gibi. Zaten yeni yılı diğer milletlerden topladığımız geleneklerle kutladığımız da bir gerçek. Şükran Günü'nden hindiyi, Noel'den çam ağacını, hediyeleri ve Noel Baba'yı; Cadılar Bayramı'ndan maskeleri almış da hepsini yeni yılda aradan çıkartmışız gibi hissediyorum. Bugün geçecek, ben yine ödev ve finallerin stresine gireceğim. Fakat bugünün tadını olabildiğince çıkartacağım. Sonuç olarak demek istediğim şey şu: Hepinizin yeni yılı kutlu olsun! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder